Noen som gir bort trommeutstyr...?

Her kan du kjøpe/selge trommeutstyr eller finne andre å spille med.
Svar
Randy Rocket

Noen som gir bort trommeutstyr...?

Legg inn av Randy Rocket » 03 mar 2010 11:50

Heisann!

Jeg er en trommis ved navn Randy. Begynte å spille trommer for litt over 10 år siden, og spiller trommer i et band som heter Sunset Pilots som ble til i høst. Jeg har hatt pauser fra trommene i et par år og har ikke spilt mange ganger i løpet av de siste 5 årene fordi jeg ikke har hatt trommesett :wallbash: Dermed har jeg skiftet hovedinstrument til gitar.

Men nå har det seg slik at jeg har begynt å ta opp trommene igjen.
Det eneste negative ved dette er at jeg ikke har trommesett eller cymbaler.

Så da lurte jeg på om noen der ute på forumet har noe trommeting som dere vil gi bort til meg? Økonomien min er nokså dårlig... :(

Hvis dere har en sprukken (, men nokså godt brukbar) cymbal liggende hjemme, for eksempel, så bare ta kontakt med meg, jeg kan sikkert bruke den, desperat som jeg er :laugh:

Anyone...? :innocent:

Brukeravatar
Justice
Sted: Høyjord - Andeby

Re: Noen som gir bort trommeutstyr...?

Legg inn av Justice » 03 mar 2010 14:02

Hva er du ute etter? Helt sett, cymbaler..?

Brukeravatar
Håvard
Sted: Bergen

Legg inn av Håvard » 03 mar 2010 16:21

hvor i landet bor du?

Brukeravatar
Marius84
Moderator
Moderator
Sted: Tomter, Østfold

Legg inn av Marius84 » 03 mar 2010 17:52

Jeg donerer gjerne en pedal (Fame enkelpedal m/kjededrift), ubrukt men har ikke klart å få solgt. Men ser helst at jeg slipper å sende den, så fint om du sier hvor du befinner deg i landet :)
Mapex Saturn IV | Sonor Essential Force |
Paiste cymbaler[/size]
| Mecalimb | Terrazone |

Randy Rocket

Legg inn av Randy Rocket » 04 mar 2010 15:35

Jeg bor i Egersund, på vestlandet! :)
Jeg mottar alt av interesse, cymbaler mottar jeg gjerne, pedal også! :)
Postoppkrav er noe jeg betaler hvis noen av dere gidder å sende, hvis det ikke blir altfor, altfor, altfor dyrt for meg ;)

Brukeravatar
Håvard
Sted: Bergen

Legg inn av Håvard » 04 mar 2010 23:21

Det står et gammelt nybegynner sett her som ikke blir brukt, men hvis du får på noen nye skinn så er det fullt spillbart. Har noen slitne hihat cymbaler og en crash jeg og kan gi vekk. Det er ikke på noen måte noe utstyr å rope hurra for, men jeg har ikke behov for å ha det stående. Jeg bor på Ganddal like utenfor Sandnes forresten, så hvis du noen gang er her oppe med bil så kan du ta med deg litt, men jeg orker ikke å sende.

Randy Rocket

Legg inn av Randy Rocket » 05 mar 2010 15:39

Marius84 skrev:Jeg donerer gjerne en pedal (Fame enkelpedal m/kjededrift), ubrukt men har ikke klart å få solgt. Men ser helst at jeg slipper å sende den, så fint om du sier hvor du befinner deg i landet :)
Jeg bor på Vestlandet, men hvis du ikke vil sende så er det greit. Takk for tilbudet likevel ;)

Randy Rocket

Legg inn av Randy Rocket » 05 mar 2010 15:45

Håvard skrev:Det står et gammelt nybegynner sett her som ikke blir brukt, men hvis du får på noen nye skinn så er det fullt spillbart. Har noen slitne hihat cymbaler og en crash jeg og kan gi vekk. Det er ikke på noen måte noe utstyr å rope hurra for, men jeg har ikke behov for å ha det stående. Jeg bor på Ganddal like utenfor Sandnes forresten, så hvis du noen gang er her oppe med bil så kan du ta med deg litt, men jeg orker ikke å sende.
Det virker svært fristende! :dribble:
Må bare tenke bittelitt på det :D

Hvis noen andre har noe skrot eller et eller annet gammelt de vil gi bort så bare foreslå noe for meg! :dribble:

Brukeravatar
Justice
Sted: Høyjord - Andeby

Legg inn av Justice » 05 mar 2010 16:29

Tar du imot knekte trommestikker? :P

Randy Rocket

Legg inn av Randy Rocket » 05 mar 2010 21:48

Justice skrev:Tar du imot knekte trommestikker? :P
Nei, dessverre :D Vil ikke risikere å stikke hull i trommeskinnene :p

Brukeravatar
mofle
Sted: Kristiansand

Legg inn av mofle » 14 mar 2010 12:49

Hvis du trenger skinn, så har jeg "nye" til deg. har en hel drøss som har masse liv igjen i seg...
ToBBa skrev:jeg er full

Brukeravatar
carldrum

Legg inn av carldrum » 06 apr 2010 11:10

Du kan søke et legat om støtte til trommer, hvis du har dårlig økonomi, hvis du er langvarig syk, eller andre grunner. Det finnes legater som spesialiserer seg på å gi støtte til instrumenter.
Mitt hovedsett: Pearl Reference, Black Pearl, 10x8-12x9-14x14-22x18, Reference brass snare 14"x5", Sabian HHX and Zildjian K series cymbaler ++, Trick Pro V-1 Big Foot Dobbelpedal.

midtbø

Legg inn av midtbø » 10 mai 2010 14:13

hei, bandet mitt trenger også trommesett, selvfølgelig crappy siden de færreste vil gi bort noe bra:P har til nå lånt trommesett, men har ikke lenger muligheten til det:( helst noe i rogaland slik at jeg har mulighet til å hente det:)

Svar