Men betaler faktisk ikke mer enn 1000 kr i måneden, nesten så jeg skammer meg i grunn. Kunne godt tenkt meg gi både et og to tusen mer, men når det er alt styret sier de vil ha av meg i måneden, hvem er jeg til å kalle det galt

Torsk? Laks? Sei?Moridin skrev:Joda. Jeg var innom en fiskehandler og kjøpte fersk fisk og greier. Så nå skal jeg lage meg et virkelig fancy fiskemåltid!
Også kalt fjorland
Bortsett fra megfigure_02 skrev:Koke poteter klarer de fleste.
Passer aller best til hvit fisk da.figure_02 skrev:Spør her neste gang!
Rå fiskestykker (funker med de fleste slag) dynket i mel, salt og pepper, og deretter i varm panne med masse smør er kjempegodt. Koke poteter klarer de fleste.
Pappa er ekspert på slike.. kanskje jeg bør surre meg til å spørre?Enit skrev:Passer aller best til hvit fisk da.figure_02 skrev:Spør her neste gang!
Rå fiskestykker (funker med de fleste slag) dynket i mel, salt og pepper, og deretter i varm panne med masse smør er kjempegodt. Koke poteter klarer de fleste.
Til alle som ikke spiser fisk vil jeg anbefale de frosne lakse-filèene man får kjøpt. Raskt, enkelt, billig (er nemlig ganske sikker på at first price har det) og sunt! Man kan enten steke de hele i panna eller en form, eller dele de/den opp i biter og ha en en suppe/saus. Til kan man ha kokte poteter og grønnsaker, pasta (hvis man putter fisken i en saus) eller brød og en grønn salat:) Enjoy!
Selvsagt, rød fisk må i ovnen, uten å bli kuttet opp!Enit skrev:Passer aller best til hvit fisk da.figure_02 skrev:Spør her neste gang!